Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 14:03:39 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/02770 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Soinaste küla, Tamme tn 10a 
(Elektroonilise side võrgu rajatis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Selgitan, kuna ehitusloa eelnõu kooskõlastamine 
(menetlus nr 369629) on Transpordiameti märkustega, siis tulenevalt 
eeltoodust on kasutusloa juures samuti vajalik Transpordiametil kooskõlastus 
anda. "Transpordiamet kooskõlastab ehitusloa taotluse eelnõu, mis puudutab 
40 meetri kõrguse (absoluutkõrgus 120 meetrit) mobiilsidemasti püstitamise 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Soinaste küla, Tamme tn 10a 
(katastritunnus 94901:007:1849). Kinnistu asub Tartu Lennujaama (EETU) 
horisontaalse piirangupinna alal. Esitame järgnevad tingimused: 1. Sidemast 
kõrgusega 40 meetrit maapinnast tuleb tähistada sektsiooniti valge ja punase 
(või oranži) värviga. 2. Valge ja punane (või oranž) tähistus peab katma 
masti täispikkuses. Masti kogukõrgus tuleb jagada 7 võrdseks osaks ning 
sellele vastavalt arvutada ühe värvisektsiooni kõrgus. Alumine ning tipmine 
sektsioon peavad olema punased (või oranžid). 3. Masti tippu tuleb 
paigaldada igast suunast nähtavad lennuohutustuled, mille parameetrid peavad 
vastama Rahvusvahelise Tsiviillennunduse Konventsiooni lisa 14 (ICAO Annex 
14) tabelis 6-1 kirjeldatud madalintensiivsusega tüüp B tulede nõuetele. 4. 
Lennuohutustuled peavad põlema koheselt pärast täiskõrguse saavutamist. 5. 
Masti täiskõrguse saavutamisel palume teostada masti koordinaatide ning 
kõrguse üle mõõtmine ning teavitada kirjalikult koos teostusjoonisega 
Transpordiameti lennuliiklus teeninduse ja lennuväljade osakonda. 
Kooskõlastus kehtib kaks aastat välja andmise kuupäevast. Kui ehitusluba ei 
ole selleks ajaks antud, siis palume Transpordiamet kaasata uuesti ehitusloa 
või projekteerimistingimuste menetlusse."

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26935347>  (menetlus nr: 
419972), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (SANDRA MARRAN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister